Terugbetaal- en Retourbeleid

Retourbeleid

Ons terugbetalings- en retourbeleid duurt 15 dagen. Als er 15 dagen zijn verstreken sinds je aankoopdatum, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. De verpakking moet niet zichtbaar zijn geopend.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retourzending. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, koffie en thee kunnen niet geretourneerd worden. Onze verse theeën worden dus niet retour genomen.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Theepotten en theeglazen die na retourneren door verkeerd inpakken bij ons kapot terug komen.

Om je retourzending te voltooien, hebben we een uw aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

  • Elk item dat niet in de originele staat verkeert, is beschadigd of mist onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk artikel dat meer dan 15 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetaling

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als uw retourzending wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op het door uw aangegeven rekeningnummer terug gestort. De verzendkosten van de retourzending vergoeden wij niet.

Late of vermiste terug betaling

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met je bankmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via refreshyourtea@hotmail.com

Uitverkoop producten

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Vervangend producten

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@refreshyourtea.nl

Verzenden van uw retourzending

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw omgeruilde product bij u te bereiken, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp Nodig

Neem contact met ons op via info@refreshyourtea.nl of via Whatt’s app +31 613 725 359 voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.